Skip to content

Urbanism​

Comuna Tulca, Județul Bihor

Formulare Tip

Formulare TIP în domeniul urbanismului și amenajării teritoriului

> Cerere pentru emiterea avizului de oportunitate pentru PUZ

> Model panou 1 anunt intentie elaborare documentatie de urbanism

> Model panou 2 anunt propuneri preliminare documentatie de urbanism

Formulare TIP Cerere în domeniul autorizațiilor pentru executare lucrări construcții

00 Documente necesare

01 F1 Cerere Certificat de urbanism

02 F7 Cerere prelungirea valabilitatii CU

03 F8 Cerere pentru emiterea autorizatiei de construire

04 F12 Cerere prelungirea valabilitatii AC

05.A F13 Comunicare privind inceperea executarii lucrarilor

05.B Model panou pentru identificarea investitiei

06 F15 Comunicare privind incheierea executarii lucrarilor

07 Cerere pentru regularizarea taxei la autorizatie de construire

08 Convocator Comisie receptie la terminarea lucrarilor

09 Cerere pentru emiterea certificatului de atestare a edificarii

10 Cerere pentru emiterea adeverinte de radiere constructii

11 Cerere pentru emiterea adeverintei de intravilan-extravilan

12 Cerere pentru emiterea certificatului de nomenclatura stradala si adresa

 

Formulare TIP Cerere pentru alte instituții (ISC/BCPI/etc)

ISC

01-ISC F14 Comunicare privind inceperea executiei lucrarilor

02-ISC Cerere avizare Program pentru controlul calitatii lucrarilor de constructii in faze determinante

03-ISC F16 Comunicare privind incheierea executiei lucrarilor

04-ISC Solicitare Desemnare Reprezentant Comisia Receptie 05-ISC Comunicare Incepere Activitate Comisie Receptie 

BCPI

Cerere pentru eliberarea extras de plan cadastral de pe ortofotoplan

Cerere pentru eliberarea extras de carte funciara pentru informare

Acte emise

Certificate de urbanism

2024

CU 01 din 09.02.2024

CU 02 din 21.02.2024

CU 03 din 14.03.2024

CU 04 din 14.03.2024

CU 05 din 02.04.2024

CU 06 din 04.04.2024

CU 07 din 16.04.2024

CU 08 din 25.06.2024

CU 09 din 23.07.2024

 

2023

CU 36 din 18.12.2023

CU 35 din 22.11.2023

CU 34 din 22.11.2023

CU 33 din 22.11.2023

CU 32 din 23.10.2023

CU 31 din 25.09.2023

CU 30 din 20.09.2023

CU 29 din 20.09.2023

CU 28 din 19.09.2023

CU 27 din 14.09.2023

CU 26 din 05.09.2023

CU 25 din 05.09.2023

CU 24 din 08.08.2023

CU 23 din 09.08.2023

CU 22 din 20.07.2023

CU 21 din 23.06.2023

CU 20 din 17.07.2023

CU 19 din 15.06.2023

CU 18 din 06.06.2023

CU 17 din 22.05.2023

CU 16 din 19.05.2023

CU 15 din 27.04.2023

CU 14 din 19.04.2023

CU 13 din 18.04.2023

CU 12 din 07.04.2023

CU 11 din 31.03.2023

CU 10 din 14.02.2023

CU 9 din 14.02.2023

CU 8 din 14.02.2023

CU 7 din 10.02.2023

CU 6 din 08.02.2023

CU 5 din 08.02.2023

CU 4 din 26.01.2023

CU 3 din 19.01.2023

CU 2 din 16.01.2023

CU 1 din 12.01.2023

2022

CU 16 din 22.12.2022

CU 15 din 15.12.2022

CU 14 din 23.12.2022

CU 13 din 30.09.2022

CU 12 din 13.09.2022

CU 11 din 13.09.2022

CU 10 din 07.09.2022

CU 09 din 08.07.2022

CU 08 din 27.06.2022

CU 07 din 27.06.2022

CU 06 din 24.05.2022

CU 05 din 24.05.2022

CU 04 din 24.05.2022

CU 03 din 02.05.2022

CU 02 din 04.04.2022

CU 01 din 01.04.2022

2021

CU 01 din 26.03.2021

CU 02 din 14.05.2021

CU 03 din 14.05.2021

CU 04 din 25.05.2021

CU 05 din 16.06.2021

CU 06 din 07.07.2021 

CU 07 din 09.07.2021

CU 08 din 14.07.2021

CU 09 din 14.07.2021

CU 10 din 21.07.2021

CU 11 din 14.09.2021

CU 12 din 17.09.2021

CU 13 din 06.10.2021

CU 14 din 11.11.2021

CU 15 din 09.11.2021

CU 16 din 11.11.2021

CU 17 din 11.11.2021

CU 18 din 24.11.2021

CU 19 din 26.11.2021

CU 20 din 09.12.2021

CU 21 din 15.12.2021

Autorizații de construire/desființare

2024

AC 01 din 21.02.2024

AC 02 din 16.04.2024

AD 03 din 17.04.2024

AC 04 din 16.05.2024

2023

2022

Documentații de urbanism

Documentație în lucru
Documentele necesare emiterii certificatului de urbanism

> cererea-tip (formularul-model F.1 „CERERE pentru emiterea certificatului de urbanism”), în conformitate cu precizările privind completarea acesteia;

> planuri cadastrale/topografice, cu evidențierea imobilelor în cauză, astfel:

> pentru imobilele neînscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară: plan de încadrare în zonă (la scara 1:10.000, 1:5.000, 1:2.000, 1:1.000 sau 1:500), eliberat de OCPI;

sau

> pentru imobilele înscrise în evidențele de cadastru și publicitate imobiliară: Extras din planul cadastral de pe ortofotoplan și Extras de carte funciară pentru informare, actualizate la zi, eliberate de OCPI;

> documentul de plată a taxei de eliberare a certificatului de urbanism, în copie (calculul taxei se face la compartimentul tehnic).

 

Documente necesare prelungirii valabilității certificatului de urbanism

> cerere-tip (Formularul – model F.7 – „CERERE pentru prelungirea valabilității certificatului de urbanism”);

> certificatul de urbanism emis, în original;

> documentul de plată a taxei de prelungire a valabilității certificatului de urbanism (calculul taxei se face la compartimentul tehnic).

Documentele necesare emiterii autorizației de construire/desființare

Dosarele se depun în 2 (două) exemplare identice:

> cererea pentru emiterea autorizației de construire, inclusiv anexa – se utilizează formularul model F.8 „CERERE pentru emiterea autorizației de construire/desființare”

> certificatul de urbanism, în copie;

> extrasul de plan cadastral actualizat la zi și extrasul de carte funciară de informare actualizat la zi;

> documentația tehnică, exemplare originale – cu respectarea conținutului-cadru prezentat în Anexa 1 la Legea 50/1991;

> avizele, acordurile, actul administrativ al autorității pentru protecția mediului, studiile de specialitate etc. solicitate prin certificatul de urbanism, în copie;

> dovada înregistrării proiectului la OAR și taxa timbru arhitect, dacă este cazul;

> documentul de plată a taxei pentru emiterea autorizației de construire/desființare (calculul taxei se face la compartimentul tehnic).

Documente necesare prelungirii valabilității autorizației de construire/desființare

> cerere-tip (Formularul – model F.12 – “CERERE pentru prelungirea valabilității autorizației de construire/desființare”);

> autorizația de construire/desființare emisă, în original;

> memoriu justificativ;

> documentul de plată a taxei de prelungire a valabilității autorizației de construire/desființare (calculul taxei se face la compartimentul tehnic).

Documente necesare pentru regularizarea taxei la autorizația de construire/desființare

> cerere-tip semnată (și ștampilată în cazul persoanelor juridice)

> copie după actul de identitate: C.I./B.I. pentru persoanele fizice

sau

> certificat de înregistrare fiscală pentru persoanele juridice

> copie după Autorizația de construire/desființare

> copie Proces-verbal înștiințare de plată (se obține de la casierie)

> dovada achitării taxei de regularizare (calculul se face la compartimentul tehnic)

Documente necesare pentru eliberarea Certificatului de atestare a edificării/extinderii construcției

pentru construcții realizate după 1 aug 2001 – art. 37 alin. (1) din Legea 7/1996

> cerere tip semnată (și ștampilată în cazul persoanelor juridice)

> copie după actul de identitate: C.I./B.I. pentru persoanele fizice,

> certificat de înregistrare fiscală pentru persoanele juridice

> copie după Autorizația de construire

> copie Proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor

> documentație cadastrală (topograf autorizat de ANCPI)

> document de plată a taxei pentru eliberarea unei adeverințe (10,00 lei – se achită la casierie)

Documente necesare pentru eliberarea Adeverinței pentru radierea unei construcții

> cerere;

> copie după actul de identitate: C.I./B.I. pentru persoanele fizice

> certificat de înregistrare fiscală pentru persoanele juridice

> copie după Autorizația de desființare

> documentație cadastrală (topograf autorizat de ANCPI)

> document de plată a taxei pentru eliberarea unei adeverințe (10,00 lei – se achită la casierie)

Documentație necesară pentru realizarea recepției la terminarea lucrărilor

> convocator comisie de recepție (se depune la registratura primăriei cu cel puțin 15 zile înainte de data stabilită de beneficiarul autorizației pentru realizarea recepției);

> dovada achitării cotelor către Inspectoratul de Stat în Construcții – Bihor;

La data stabilită pentru recepție, prin grija beneficiarului, se vor preda reprezentantului primăriei următoarele documente (ele NU se depun împreună cu convocatorul, ci se prezintă pe teren):

> referatele proiectanților (arhitectură, rezistență, instalații etc);

> referatul dirigintelui de șantier;

> copii ale tuturor dispozițiilor de șantier;

> certificat de performanță energetică actualizat;

> plan de situație/ Plan de amplasament actualizat, întocmit de topograf autorizat ANCPI;

> formularul-tip “PROCES-VERBAL DE RECEPŢIE la terminarea lucrărilor” – minim 2 exemplare originale – cf. prev. Anexei nr. 2 la Regulamentul privind recepția construcțiilor, actualizat, aprobat de HG 273/1994;



Vezi toate articolele în legătura cu secțiunea Urbanism